Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Valilerimiz Mevzuat İl Protokol Listesi MİA Vekalet ve Nöbet Durumları İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    İletişim Whatsapp İhbar Hattı
°C
13
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Musa Işın
      • Vali Yardımcıları
        • Faruk Bekarlar
        • Süleyman Ovalı
        • Harun Kazez
        • Burhanettin Yavaşı
        • Mustafa Demir
      • Kaymakamlar
        • Altıntaş Kaymakamı
        • Aslanapa Kaymakamı
        • Çavdarhisar Kaymakamı
        • Domaniç Kaymakamı
        • Dumlupınar Kaymakamı
        • Emet Kaymakamı
        • Gediz Kaymakamı
        • Hisarcık Kaymakamı
        • Pazarlar Kaymakamı
        • Simav Kaymakamı
        • Şaphane Kaymakamı
        • Tavşanlı Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • MİA Vekalet ve Nöbet Durumları
    • İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Kütahya Emniyet Müdürlüğü
      • Kütahya İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Özel İdaresi
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
    • Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    • İletişim
    • Whatsapp İhbar Hattı
 

25.06.2020 Tarihli 2020/42 Numaralı İl Hıfzıssıhha Kurulu Toplantı Kararları

26.06.2020
Tüm dünyayı tehdit etmeye devam eden ve Dünya Sağlık Örgütü tarafından Pandemi olarak nitelendirilen Coronavirus (COVİD19) salgınından vatandaşlarımızı korumak ve salgının yayılmasını engellemek adına 25/06/2020 tarihinde İl Hıfzıssıhha Kurulu Vali Ali ÇELİK Başkanlığında toplanmıştır.

Alınan tedbirler sonucunda virüsün yayılma ve bulaşma hızının azalması, vaka artış hızının düşüşe geçmesi yönünde kaydedilen olumlu gelişmeler doğrultusunda kontrollü normalleşme sürecine geçilmiş, 09.06.2020 tarih ve 2020/37 Sayılı İl Hıfzıssıhha Kurul Kararı ile nikâh salonlarının 01 Temmuz 2020 tarihinden itibaren belirlenen kurallara uygun şekilde hizmet vermeye başlayabilecekleri kararı alınmıştır.

Bu kapsamda; düğün törenleri için kullanılacak mekânların faaliyetlerine izin veren mevzuat hükümleri (İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmelik vb.) ile iş sağlığı ve güvenliğine ilişkin tedbirlere ilave olarak, 

1) Düğünlerin, bulaşma riskini azaltmak amacıyla mümkün oldukça açık havada yapılmasına ve sürenin kısa tutulmasına,
2) Düğünlerin yapılacağı mekânların işletmecileri/sorumluları tarafından genel kullanım alanlarına ve oturma düzenine ilişkin mesafe planının hazırlanmasına, düğün mekânının misafir kapasitesi mesafe planına göre belirlenmesine, bu kapasiteye uygun sayıda misafir kabul edilmesine ve kapasite bilgisinin düğün mekânının girişinde görülebilir bir yere asılmasına, hazırlanan plan çerçevesinde mekânın girişlerinde ve sıra oluşabilecek her noktasında mesafeyi sağlamaya yardımcı yer işaretlemelerinin yapılmasına,
3) Temizlik, maske ve mesafe kuralları ile uyulması gereken diğer kurallara ilişkin bilgilendirme afişlerinin düğün yapılacak mekânların girişlerine ve içerisinde uygun yerlere asılmasına,
4) Misafirlerin girişlerde mutlaka ateş ölçümlerinin yapılmasına, 38°C’den yüksek olan kişilerin en yakın sağlık kuruluşuna yönlendirilmelerinin sağlanmasına, ateş ölçen personel/sorumlu kişilerin tıbbi maske ve koruyucu kullanmasına,
5) Düğün mekânlarının girişlerinde ve ortak kullanım alanlarında (ana salon, bina girişi, kantin/kafeterya, lavabolar vb.) el antiseptiği veya dezenfektan bulundurulmasına, teması mümkün olduğunca azaltabilmek için bunların mümkünse fotoselli olmalarının ve misafirlerin dezenfektan/el antiseptiği ile temizlemelerinden sonra içeri girişlerinin sağlanmasına, 
6) Her masada yeterli sayıda en az %70 alkol içeren kolonya veya el antiseptiğinin bulundurulmasına,
7) Düğün yapılacak mekanlara maske takılarak girilmesine, işletme sahiplerince girişlerde yeterli miktarda maske bulundurulmasına, maskesiz misafirlere girişte maske dağıtılmasına, ayrıca maskelerin düğün sürecinde de takılmasının (gelin, damat, nikah memuru ve şahitler dahil olmak üzere) sağlanmasına, 
8) Gelin ve damadın bekleme odaları gibi alanlar için mümkünse doğal havalandırması olan (pencereli) odaların tercih edilmesine, 
9) Düğün esnasında veya akabinde yemek ikramı olması durumunda ilgili İçişleri Bakanlığı Genelgeleri ile Sağlık Bakanlığı tarafından hazırlanan “COVID-19 kapsamında Restoran, Lokanta, Kafe, Pastane, Börekçi, Tatlıcı ve İçerisinde Yeme-İçme Hizmeti Sunan İşletmelerde Alınması Gereken Önlemlere” uyulmasına,
10) Misafirlerin oturma düzeninin masalar arası en az 1,5 metre, sandalyeler arası 
60 cm olacak şekilde düzenlenmesine,
11) Mesafe ve oturma düzeni kurallarının, aynı evde oturan çekirdek aileden olan misafir grubu için uygulanmamasına, 
12) Düğünlerde karşılama, uğurlama ve takı merasiminde tokalaşma ya da kucaklama/sarılma yapılmamasına, sosyal mesafenin korunmasına,
13) Takı merasiminin, hediyelerin düğün mekânının uygun bir yerinde bulundurulacak sandık vb. bir toplama kutusuna konulması şeklinde yapılmasına, 
14) Toplu fotoğraf çekimlerinin yapılmamasına, fotoğraf çekimi ve pasta kesimi esnasında gelin ve damat hariç mesafe kurallarına uyulmasına, ancak maske kullanmak ve mesafe kuralına uymak kaydıyla misafirlerin gelin ve damatla bireysel fotoğraf çekimi yapabilmesine, 
15) Düğün yapılacak mekânlarda, kişiler arasında temasa neden olabilecek ya da mesafe kuralına aykırılık oluşturulacak oyun, dans, halay ya da gösteri yapılmamasına (gelin ve damat hariç), sadece misafirlerin dinlemesine yönelik müzik yayınının (canlı müzik) yapılmasına, 
16) Düğün mekânlarında bulunan mescitlerin Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan (https://covid19bilgi.saglik.gov.tr/tr/salgin-yonetimi-ve-calisma-rehberi.html) Covid-19 Yönetimi ve Çalışma Rehberinde yer alan hususlara uygun olarak kullanıma açılabilmesine,
17) Düğün mekânlarında bulunan kantin/kafeteryalarda temizlik, maske kullanımı ve mesafenin korunması ile ilgili tedbirlere uyulmasına, buralarda tek kullanımlık bardak, tabak vb. malzemelerin kullanılmasına, bu hizmetlerin sunumu esnasında Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan “COVID-19 Kapsamında Büfe, Kantin ve Bayilerde Alınması Gereken Önlemler’e uyulmasına,
18) Genel kullanım alanlarına atık kutularının konulmasına, bu kutuların sadece maske, eldiven gibi malzemeler için kullanılacağının belirtilerek bu atıkların imha edilirken diğer atıklarla birleştirilmemesine, 
19) Davetlileri düğün yapılacak mekânlara taşıyacak otobüs/minibüslerde Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan “COVID-19 Kapsamında Personel Servis Araçlarıyla İlgili Alınması Gereken Önlemler”e uyulmasına, 
20) Park hizmetinin verilmesi halinde araçta temas edilen her noktanın (kapı kolu, direksiyon, vites vb.) temizlendikten sonra aracın misafire teslim edilmesine, 
21) Asansörlerin kullanımının sınırlandırılmasına, kapasitenin üçte biri sayıda kişinin binmesine izin verilmesine ve bu sayının asansör girişinde belirtilmesine, asansör içerisinde mesafeyi korumak amacıyla kişilerin durması gereken alanların aralarında en az 1 metre mesafe olacak şekilde yer işaretleriyle belirlenmesine, 

22) Düğün Yapılacak Mekânların,
A.    Kapalı alanlarda Yapılacak Düğünlerde;
    * Kapalı alanlarda yapılacak düğünlerde mekânın sağlıklı havalandırılması için iki düğün arasında en az 1 saatlik zaman bırakılmasına, bu süre zarfında şartlara göre kapı/pencere açılarak veya merkezi sistemlerle doğal hava sirkülasyonunun sağlanmasına,  
      *Düğün yapılacak kapalı mekânlarda bulunan çocuk oyun alanlarının kullanılmamasına, 
B.    Açık/Kır/Bahçe vb. Yerlerde Yapılacak Düğünlerde;
   *Açık mekânlarda bulunan çocuk oyun alanlarındaki sık dokunulan yüzeylerin temizlik ve dezenfeksiyonunun sağlanmasına, ulaşabilir alanlarda el antiseptiği bulundurulmasına, Coronavirüs (COVID-19) bulaşma riskini artıracağı için 1 metreden yakın temas gerektiren aktivitelerin yapılmamasına, 
C.    Köy/Sokak Düğünlerinde;
    * Düğün sahiplerine düğün yapılacağına dair bildirimde bulunan ilgili Hıfzıssıhha Kurul Kararlarının tebliğ edilmesine, aynı zamanda düğün sahiplerinden ilgili kararlara uyulacağına ilişkin taahhütname alınmasına,
    * Yemek verilmesi durumunda tek kullanımlık malzemelerin (çatal, kaşık, tabak vb.) tercih edilmesine, 

23) Düğün esnasında veya akabinde kokteyl vb. etkinlik olması halinde; 
    * Kokteyl vb. masaların arasının en az 1,5 metre olacak şekilde düzenlenmesine, 
    * Her masada yeterli sayıda en az %70 alkol içeren kolonya veya el antiseptiğinin bulundurulmasına, 
    *Açık Büfe uygulanması durumunda, büfede bulunan yiyeceklerin misafirler tarafından alınmasını ve misafirlerin yiyeceklerle temas kurmalarını engelleyici bir cam siperlik bulundurulmasına, istenen yiyeceklerin önlemler dahilinde bir görevli tarafından misafirlere verilmesinin sağlanmasına, 
    * Ortak kullanımda olan çay/kahve makinası, sebil, içecek makinası ve benzeri cihazların personel vasıtasıyla kullanımına müsaade edilmesine, 

24) Ortam Temizliği, Dezenfeksiyonu ve Havalandırılması İşlemlerine İlişkin Olarak;
    * Düğün mekânlarının temizliğinin günlük olarak yapılmasına ve bu mekânların düzenli olarak havalandırılmasına, 
    * Düğün mekânlarının temizliğinde özellikle sık dokunulan yüzeylerin temizliğine azami düzeyde dikkat edilmesine, 
    * Temizlik yapan personelin tıbbi maske ve eldiven kullanmasına, 
    *Genel tuvaletlerin giriş kapısının mümkünse otomatik kapı sistemi olarak düzenlenmesine, düzenlenmemesi halinde uygun şekilde paravan konularak giriş kapılarının açık tutulmasına, ayrıca tuvaletlerde devamlı sıvı sabun, tuvalet kâğıdı, kâğıt havlu ve çöp kutusunun bulundurulmasına, teması mümkün olduğunca azaltabilmek için muslukların, sıvı sabun ünitelerinin mümkünse fotoselli olmasının sağlanmasına, el kurutma cihazlarının kullanımına izin verilmemesine, 
    * Merkezi havalandırma sistemleri bulunan alanların havalandırmasının doğal hava sirkülasyonu sağlayacak şekilde düzenlenmesine, kapı ve pencerelerin açık bırakılarak doğal havalandırma sağlanmasına ve havalandırma sistemlerinin kullanımı ile ilgili olarak Sağlık Bakanlığının İklimlendirme Rehberinde belirtilen kurallara uyulmasına, 

    25) Düğün Yapılacak Mekânlarda Görevli Personele Yönelik Alınması Gereken Önlemlere İlişkin olarak; 
    * Personelin COVID-19’un bulaşma yolları ve korunma önlemleri hususunda bilgilendirilmesinin sağlanmasına, 
    *   Personel girişinde, el dezenfeksiyonu veya antiseptiğinin bulundurulmasına, 
    * Personelin giriş/çıkışlarında vücut ısısının ölçümlerinin termal sensörlerle ya da temassız ateş ölçerlerle yapılmasına ve bu verilerin günlük olarak kayıt altına alınmasına ve 14 gün süreyle saklanmasına, ayrıca personelin birlikte yaşadığı kişilerin de coronavirüs (COVID-19) açısından izlenebilmesi için personelden bu kapsamda bilgi alınmasına, 
    * Ateş, öksürük, burun akıntısı, solunum sıkıntısı belirtileri olan/gelişen çalışanların tıbbi maske takılarak COVID-19 yönünden değerlendirilmek üzere sağlık kurumuna yönlendirilmesine, 
    *Düğün mekanlarında çalışan personel için yeterli miktarda koruyucu ekipman bulundurulmasına, tüm personelin, çalışma esnasında çalışma alanının gerektirdiği tıbbi/bez maske, yüz koruyucu, şeffaf siperlik vb. kişisel koruyucu ekipmanı kullanmasına (maske nemlendikçe ya da kirlendikçe değiştirilecek, yeni maskenin takılması esnasında ise el temizliğine özen gösterilecektir.)
    * Personel kıyafetlerinin günlük temizliğinin ve hijyeninin sağlanmasına, 
    * Personelin, el hijyenine dikkat etmesi konusunda sürekli uyarılmasına, (el hijyenini sağlamak için ellerin en az 20 saniye boyunca su ve sabunla yıkanacağı, su ve sabunun olmadığı durumlarda alkol bazlı el antiseptiğinin kullanılacağı hususu esas alınacaktır.)
    * Düğün mekânlarında görevli personelin tuvalet, dinlenme, ortak yemek ve sosyal mesafe koşullarına göre düzenlenerek (bu konuda gerekirse yer işaretlemeleri, şerit, bariyer vb. düzenlemeler yapılacaktır.) bu alanların kapasitesinin belirlenmesine ve belirlenen kapasiteye uygun olacak şekilde personelce kullanımına müsaade edilmesine, bu alanların temizliği ve kurallara uygun şekilde dezenfeksiyonunun düzenli olarak sağlanmasına, ayrıca buralarda alkol bazlı el antiseptiği/dezenfektanı bulundurulmasına,
    *Personelin, kendisinde veya birlikte yaşadığı kişilerde Coronavirüs (COVID-19) semptomlarının görülmesi halinde bu durumu vakit kaybetmeksizin işletme yöneticisine bildirmesine, 
    * Düğün mekânının yönetimi tarafından personele belirli periyotlar halinde ve herhangi bir şüpheli durumun varlığı (yüksek ateş, öksürme, nefes daralması, koku alma duyusunda kayıp, halsizlik vb.) halinde Coronavirüs (COVID-19) testinin yaptırılmasına, sonuçların kayıt altına alınarak muhafaza edilmesine, test sonucu pozitif çıkan biriyle temaslı olması nedeniyle takibe giren, test sonucu pozitif olup iyileşen ancak son negatif test sonucundan itibaren 14 günlük takip süresi geçmeyen ve kendisi veya birlikte yaşadığı kişinin şüpheli durumda olması nedeniyle test yaptırılan personelin test sonucu alınana kadar çalışmasına kesinlikle müsaade edilmemesine, 

26) Nişan, gelin alma, kına, sünnet düğünü vb. etkinliklerde de yukarıda belirtilen kural ve esaslara uygun hareket edilmesinin sağlanmasına, 

27) Alınan kararlara uymayan vatandaşlara/iş yerlerine Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 282 nci maddesi gereğince idari para cezası verilmesi, aykırılığın durumuna göre Kanunun ilgili maddeleri gereğince işlem yapılması ve konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza Kanununun 195 inci maddesi kapsamında gerekli adli işlemlerin başlatılmasına,

Toplantıya katılanların oy birliği ile karar verildi.

 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
Servi Mh. Zafer Meydanı No:1 43050 Merkez/KÜTAHYA
İletişim : 0 274 223 69 93
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız