Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Valilerimiz Mevzuat İl Protokol Listesi MİA Vekalet ve Nöbet Durumları İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    İletişim Whatsapp İhbar Hattı
°C
17
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Musa Işın
      • Vali Yardımcıları
        • Faruk Bekarlar
        • Süleyman Ovalı
        • Harun Kazez
        • Burhanettin Yavaşı
        • Mustafa Demir
      • Kaymakamlar
        • Altıntaş Kaymakamı
        • Aslanapa Kaymakamı
        • Çavdarhisar Kaymakamı
        • Domaniç Kaymakamı
        • Dumlupınar Kaymakamı
        • Emet Kaymakamı
        • Gediz Kaymakamı
        • Hisarcık Kaymakamı
        • Pazarlar Kaymakamı
        • Simav Kaymakamı
        • Şaphane Kaymakamı
        • Tavşanlı Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • MİA Vekalet ve Nöbet Durumları
    • İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Kütahya Emniyet Müdürlüğü
      • Kütahya İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Özel İdaresi
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
    • Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    • İletişim
    • Whatsapp İhbar Hattı
 

ACİL ÇAĞRI HİZMETLERİ İL KOORDİNASYON KOMİSYONU TOPLANTISI YAPILDI

11.09.2018
112 Ambulans, 110 İtfaiye, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma, 177 Orman Yangın,  122 Afet ve Acil Durum (AFAD), 158 Sahil Güvenlik gibi acil çağrı hizmetlerini tek numara altında toplayan Acil Çağrı Hizmetleri 2018 yılı 2. İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı gerçekleştirildi.
 
Vali Ahmet Hamdi Nayir başkanlığında yapılan toplantıya Belediye Başkanı Kamil Saraçoğlu, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit ile komisyon üyeleri katıldı.
 
“DAHA HIZLI SONUÇ İÇİN KOORDİNASYON ÖNEMLİ”
 
Kütahya’nın, 112 Acil Çağrı Merkezi’ni Türkiye’de faaliyete geçiren ilk illerden biri olduğunu belirten Vali Ahmet Hamdi Nayir, Acil Çağrı Merkezinin profesyonel yapısı ve işleyişiyle vatandaşın acil durumuna en kısa sürede çözüm üretme gayretinde olduğunu söyledi. Vali Nayir, “Dünyanın birçok yerinde örneği bulunan acil durumlar için tek numaradan ilgili kurum ve kuruluşlara ulaşma uygulaması bizde de Avrupa Birliği (AB) süreci içerisinde söz verdiğimiz hususlardan biri olarak, Bakanlığımız uhdesinde uygulanıyor. Buradaki amaç reaksiyon sürelerini daha aza indirmek, koordinasyonu daha fazla sağlayabilmek. Onun için olayın tarafları olan birimlerimiz; jandarma, emniyet, itfaiye, ambulans, AFAD ve orman teşkilatı tek numaradan ulaşılan ve profesyonel çağrı alıcının dinleyip ilgili kurum temsilcisine yönlendirdiği bir sistem içerisinde, ihtiyacı olan vatandaşlarımıza daha kısa sürede ve koordine edilmiş bir tarzda ulaşmayı gerçekleştirmeye çalıştığımız bir yapı. Türkiye’deki birçok ile göre daha erken devreye aldığımız bir yapı. Burada önemli olan, çağrı alıcıların kısa zamanda olayı mütalaa edip kurum temsilcisine dönebilmesi, kurum temsilcisinin de kısa zamanda personel ve araç sevk edecek duruma getirmesi” diye konuştu.
 
“112'YE ASILSIZ ÇAĞRI YAPANLARA PARA CEZASI”
 
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğüne gelen asılsız çağrılarının önüne geçmek amacıyla, asılsız çağrı yapanlara idari para cezası verileceğini açıklayan Vali Nayir, “Senede iki defa yapmış olduğumuz bu toplantılarda kendimizi değerlendiriyor, reaksiyon sürelerimize bakıyoruz. Eğer varsa bir eksiğimiz, bu eksiklik personel sayısı eksikliğine ya da personel eğitim durumundaki eksiğimize dayanabilir. Bunları bu toplantılarda çözmeye çalışıyoruz. Asılsız aramalara bakıyor, onları değerlendirmeye çalışıyoruz. Bir mevzuat düzenlemesiyle bu konuda idari bir para cezası yazacak duruma geldik. Eğer birisi asılsız olarak arıyorsa idari para cezası yazabileceğiz. Eğer personelimiz arayan kişi tarafından hakarete, aşağılamaya maruz kalırsa onun da takibini yapmak görevimiz” dedi.
 
“ÖZEL BİR GAYRET İÇİNDE OLMALISINIZ”
 
15 Temmuz sonrası yaşanan süreçte personel eksikliği hissedildiğini ifade eden Vali Ahmet Hamdi Nayir, “112’deki personel sayısını artırma noktasında her bir birim amirimizin özel bir gayret içerisinde olmasını bekliyorum ve oraya yakışan, kurumumuzu temsil edecek personelin orada olmasında da fayda var. Kolay bir görev değil, sorumluğu olan bir görev ama bizim de mutlaka başarıyla tamamlamamız gereken görevimiz” diye konuştu.
 
Vali Ahmet Hamdi Nayir’in açılış konuşmasının ardından 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit 2018 yılında yapılan çalışmalar ile 2018 yılı istatistik verileri hakkında bilgiler verdi.
 
DPÜ’YE “ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ” BÖLÜMÜ
 
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu bünyesinde açılan ‘Çağrı Merkezi Hizmetleri’ ön lisans programının 2018-2019 akademik yılında öğrenci kabulüne başlayacağını söyledi. Yiğit, örgün ve ikinci öğretim olmak üzere başlayacak ön lisans programı kontenjanının 100 öğrenci olarak belirlendiğini kaydetti.
 
26 BİN 486 ÖĞRENCİ BİLGİLENDİRİLDİ
 
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit, tüm acil numaraların tek bir numarada bir araya geldiği sistemin daha iyi tanıtılması, küçük yaşta farkındalık ve bilinç oluşturulması amacıyla, Vali Ahmet Hamdi Nayir’in himayelerinde, İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü, İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğünün iş birliğiyle “Tek Numara 112 Projesi’’ hayata geçirildiğini, çalışmalar neticesinde 26 bin 486 öğrencinin bilgilendirildiğini, 5 bin öğrencinin uygulamalı eğitim gördüğünü söyledi.
 
“105 OLAY, BAKANLIK GAMER’E BİLDİRİLDİ”
 
Milli güvenliği tehdit eden yurtiçi ve yurtdışı kaynaklı gelişmelere ve doğal afetlere karşı, 7/24 esasına göre 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü bünyesinde kurulan Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi GAMER hakkında da bilgiler veren Yiğit, “112 Acil Çağrı Merkezi ve İL GAMER olarak 24 Haziran 2018 Pazar günü yapılan ‘’Cumhurbaşkanı Seçimi ve 27. Dönem Milletvekili Genel Seçimleri’’nde Sandık Güvenliği ve Koordinasyon İş ve İşlemleri yürütülmüştür. İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezinden emniyet sorumluluk sahasından 41 olay, jandarma sorumluluk alanından 64 olay olmak üzere toplam 105 olay Bakanlık GAMER’e bilgi olarak gönderilmiştir” dedi.
 
“YÜZDE 62 ASILSIZ ARAMA”
 
Toplam çağrının yüzde 62’nin asılsız arama, cevaplanan çağrıların ise yüzde 35,15’inin asılsız olduğunu kaydeden 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit, “Sisteme gelen 417 bin 687 çağrının yüzde 62,07’si asılsız, çağrı alıcı tarafından cevaplanan 244 bin 308 çağrının yüzde 35,15’ i asılsız, kurumlara aktarılan toplam 158 bin 447 çağrının yüzde 57’sine vaka formu düzenlenmiştir” dedi.
 
Toplantı, il genelinde tanıtıma yönelik çalışmaların yapılmasına devam edilmesi, istatistik verilerin değerlendirilmesi neticesinde; Çağrı Yönlendirici olarak görev yapan personelin cevaplama reaksiyon süreleri dikkate alınarak kurumlar tarafından gerekli önlemlerin alınması, il genelinde kurumların görev alanlarına giren vakalarda sevk ve koordinasyonun sağlanmasında aksaklık yaşanmaması için Çağrı Yönlendirici Yazılımında telefon rehberi ve kaynak bilgilerinin düzenli bir şekilde kayıt edilerek, güncel halde tutulmasını sağlama konuları görüşülerek karara bağlandı.
 
 
İSAY2 Galeri
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
Servi Mh. Zafer Meydanı No:1 43050 Merkez/KÜTAHYA
İletişim : 0 274 223 69 93
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız