Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Valilerimiz Mevzuat İl Protokol Listesi MİA Vekalet ve Nöbet Durumları İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    İletişim Whatsapp İhbar Hattı
°C
7
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Musa Işın
      • Vali Yardımcıları
        • Faruk Bekarlar
        • Süleyman Ovalı
        • Harun Kazez
        • Burhanettin Yavaşı
        • Mustafa Demir
      • Kaymakamlar
        • Altıntaş Kaymakamı
        • Aslanapa Kaymakamı
        • Çavdarhisar Kaymakamı
        • Domaniç Kaymakamı
        • Dumlupınar Kaymakamı
        • Emet Kaymakamı
        • Gediz Kaymakamı
        • Hisarcık Kaymakamı
        • Pazarlar Kaymakamı
        • Simav Kaymakamı
        • Şaphane Kaymakamı
        • Tavşanlı Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • MİA Vekalet ve Nöbet Durumları
    • İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Kütahya Emniyet Müdürlüğü
      • Kütahya İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Özel İdaresi
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
    • Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    • İletişim
    • Whatsapp İhbar Hattı
 

AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN YENİ BİNASININ TEMELİ TÖRENLE ATILDI

22.04.2016
Kütahya Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü’nün yeni hizmet binasının temeli törenle atıldı.

Törene Vali Şerif Yılmaz, Belediye Başkanı Kamil Saraçoğlu, Vali Yardımcısı Yüksel Kara, İl Jandarma Alay Komutanı Albay Mustafa Uğur, İl Emniyet Müdürü Mehmet Gülnaz, İl Genel Meclisi Başkanı Musa Yılmaz, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Ömer Turan, bazı daire müdürleri, huzurevi sakinleri ile davetliler katıldı.

Törende konuşan Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Ömer Turan, “Yeni hizmet binamız il müdürlüğü dışında Kütahya Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü, Çocuk Evleri Koordinasyon Merkezi Müdürlüğü, kurulum aşamasında olan Şiddeti Önleme ve İzleme Merkezi Müdürlüğü olarak da kullanılacak. Bu yapılanma da vatandaşımızın sosyal yardımlara ve hizmetlere hızlı bir şekilde ulaşmalarını sağlayacaktır” dedi.

“2016 YILI HİZMET BİNALARININ YENİLENME YILI OLACAK”

2016 yılının Kütahya’da kamu hizmet binalarının yenilenme yılı olacağını kaydeden Vali Şerif Yılmaz “Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü hizmet binasından başladık, Milli Eğitim Müdürlüğü, Belediye hizmet binası, Hükümet Konağı, İl Emniyet Müdürlüğü, Müftülüğe bağlı Evliya Çelebi Kur’an Eğitim Merkezi, İl Afet Acil Durum Müdürlüğü, Orman Bölge Müdürlüğü ve Tapu Kadastro Müdürlüğü hizmet binaları da yenilenecek. Özellikle depreme dayanıklılıkla ilgili eksikliklerin giderilmesi ile ilgili çalışmaların ardından hizmet binalarımızı inşallah 1-2 yıl içinde tamamlamış olacağız. Burada emeği geçen başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a, Başbakanımız Sayın Ahmet Davutoğlu’na, Bakanlarımıza ve Milletvekillerimize aktarılan kaynaklardan dolayı huzurlarınızda çok teşekkür ediyorum” dedi.

“ANAYASANIN 2. MADDESİNİ İYİ ANLAMAK LAZIM”

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığının kurulması ile birlikte hizmetlerin verimli halde geldiğini belirten Vali Yılmaz, “Türkiye Cumhuriyeti, Anayasa'nın 2. maddesine göre; demokratik, laik, sosyal bir hukuk devletidir. Bunlar değişmez maddelerdir. Ama ne hikmetse yıllarca bu maddenin bir kısmı anlaşıldı ve uygulandı, bir kısmı uygulanmadı. Sosyal hukuk devleti deyince bakıldığında kurumun adı Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme Kurumu idi. Bu Genel Müdürlük düzeyinde yapılan bir hizmetti. Yaptığımız sadece ilkel şartlarda öğrencilere yönelik yurt hizmetiydi. Mağdur olan çocukların bakılması ile ilgili, birde huzur evi işletmesi. Bunların yetersiz olduğu görüldükten sonra, hizmetlerin Bakanlık düzeyine çıkarılması kararlaştırıldı ve bakanlık düzeyinde hizmetler verilmeye başlandı. 2001 yılında bu hizmetlerin bakanlık düzeyine çıkarılması kararlaştırıldı ve hizmetler verilmeye başlandı. Hayatımızın her noktasında Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığımızın hizmetini ve desteğini görmeye başladık. Bugün mahalle arasında kiraladığımız sevgi evleri, çocuk evlerimiz var. Bu evlerde aile, mahalle ortamı içerisinde normal vatandaşımız nasıl yaşıyorsa bu çocuklarımızın da aynı şekilde yaşayıp kendi ayakları üzerinde durmasını sağlamaya çalışıyoruz.  Düne kadar ‘Yurt çocuğu’ ibaresinden rahatsız olan evlatlarımızın o handikabını kaldırdık çok şükür. Hazıra alıştırmıyoruz, evi için bakkaldan alışveriş yapacak, gerektiğinde büyüğünün nezaretinde yemeğini yapacak. Hayata alıştırmak için tüm aşamaları beraber gerçekleştirmeye çalışıyoruz” diye konuştu.

“ÇOCUKLARIMIZI HAYATIN İÇİNDE YETİŞTİRİYORUZ”

“Aile çatısı altında barınamayan, Devletimizin koruması altında bulunan çocuklarımız için aileye ve sosyal çevrelere en yakın ortamı kurmak Bakanlığımızın öncelikli işidir” diyen Vali Şerif Yılmaz, “Daha önce görev yaptığım ilde bir engelli vatandaşımız mail attı. Gittim, evinde gördüm. Bilgisayarı var, üniversite okuyor. Bana, “Ben bilgisayarımdan dünyanın her tarafını görebiliyorum, ama güneş yüzü göremiyorum” dedi. İşte biz sosyal hukuk devleti olmanın gereğini yerine getirerek ihtiyaç duyan vatandaşlarımızı güneşle buluşturuyoruz. Bunun dışında bir Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak da onur duyuyoruz. Bu millete, ihtiyacı olan insanlara bu hizmeti sunmak herkese nasip olmamış. Çok şükür ki bunları gerçekleştiriyoruz. Koruyucu aile hizmetiyle beraber bakıma muhtaç çocuklarımızı bakıma ehil insanlar nezaretinde yetiştirmeye gayret ediyoruz. Bugüne kadar 2016 yılı itibariyle 37 çocuk 29 koruyucu aile yanına yerleştirildi. 44 çocuğumuzun da öz ailelerinin yanına dönüşü sağlandı. Bu ailelere destek vermek suretiyle bunu gerçekleştiriyoruz. Maddi sıkıntı yaşayan ailelere de geçici olarak çocukların bakımını sağlamaları için maddi destek sağlıyoruz. 2015 yılında 351 aileye 2 milyon 49 bin TL destek sağladık. 2016 yılı itibariyle de 414 çocuğa ve 318 aileye sosyal ekonomik destek kapsamında yardım devam etmekte. Yine okul öncesi çocuklara destek veriyoruz. İlköğretim ve lisede okuyan çocuklarımıza aylık şeklinde ödemelerimizi gerçekleştiriyoruz. 2015 yılı Mayıs ayında başlamıştı doğum yardımları. Bu yardım kapsamında birinci çocuğa 300 TL, ikinci çocuğa 400 TL üçüncü ve diğer doğacak çocuklar için bir defaya mahsus olmak üzere 600 TL ödeme yapılmakta. 2015 Mayıs ayından itibaren Mart ayı dahil olmak üzere 4 bin 852 çocuk için 1 milyon 949 bin 399 TL ilimizde doğum yardımı yapılmıştır. Yine Aile Ve Sosyal Politikalar Müdürlüğümüze bağlı özel kreş ve gündüz bakım evleri ve çocuk kulüpleri kapsamında 7 özel kuruluşumuz bulunmakta. Bu kuruluşlarda 282 çocuk kreş hizmeti almakta. Sokakta çalıştırılan çocuklarla ilgili pazar ve sokak çalışmaları yapılmakta olup, ailelerin ihtiyaçları göz önünde bulundurularak danışmanlık ve yönlendirme hizmeti verilmekte” ifadelerini kullandı.

“78 MİLYON TL NAKDİ ÖDEME YAPTIK”

Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü ile Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları tarafından yaklaşık 78 milyon TL nakdi yardım yapıldığını açıklayan Vali Yılmaz, “Engeli Evde Bakım Hizmetimiz İl Müdürlüğümüze bağlı Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüklerince sağlanmaktadır. 2015 yılında 2 bin 607 engelli bireyin bakımı için bakım ücreti alan ailelere 25 milyon 202 TL ödenme yapılmıştır. 2016 yılı itibariyle 2 bin 725 engelli aileye evde bakım hizmeti kapsamında 888 TL ödeme yapılmıştır. Ancak evde bakımı mümkün olmadığı durumlarda büyüklerimize bakmak devletimizin görevidir.  Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğümüze bağlı, Kütahya Merkez Sazak mevkiinde bulunan Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğünde 2016 yılı Nisan ayı itibariyle 120 büyüğümüze hizmet verilmekte, her türlü ihtiyaçları karşılanmakta. Engelli kardeşlerimizin hizmetlerden istifade etmesi için Kütahya’da bin 298 engellimize engelli kimlik kartı verildi. 65 yaş üzerinde hem engelliler var hem engelli yakınları, şehit yakınları ve gazilerimiz de bu hizmetlerden yararlanıyor. Bu rakamlarda 600 TL aylık olmak üzere geçen 11 ay için 287 otobüs sahibine 1 milyon 894 bin TL’yi önümüzdeki günlerde ödeyeceğiz. Tüm kurum ve kuruluşlarımızı yapmış olduğu hizmetlerde diğer kurum ve kuruluşları ilgilendiren herhangi bir sorun varsa ilgili kurum da gerekli koordineyi sağlayıp bu dezavantajı olan insanlarımızın hizmetini gerçekleştirmeyi hedef aldık. Yine engellilerimize yönelik KPSS kurslarımız var. Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğümüz tarafından gerekli kurslar yapılmakta. Şehit yakınlarımızın, gazi ve gazi yakınlarımızın bütün sorumluluklarını Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğümüzdeki arkadaşlarımız titiz bir şekilde gerçekleştirmekte. Saydığım bu hizmetlerin maddi bir boyutu var. Sadece Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü olarak 34 milyon 737 bin 379 TL ödeme yaptık. Buna ilave olarak da ilimizdeki 13 Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarımız tarafından 45 bin 652 vatandaşımıza 43 milyon 454 bin 272 TL ödeme yaptık. Yani yaklaşık 78 milyon TL nakdi ödeme gerçekleştirdik. Kütahya’da aç ve açıkta kimse kalmasın istiyoruz. Özellikle kış mevsiminde dışarıda yaşayan vatandaşımız soğuktan öldü denilirse bunu vebali bize aittir dedik ve hiçbir vatandaşımız sokakta aç ve açıkta kalmasın diye Devletin tüm imkanlarını kullandık. Çalışmalarımızı Meydan Aşevi, diğer Sivil Toplum Kuruluşlarımızla birlikte çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

Konuşmaların ardından İl Müftüsü Hacı Yusuf Gül tarafından yapılan dua ile birlikte Vali Şerif Yılmaz ve il protokolü tarafından butona basılarak temel atıldı.

5 bin 870 m2 alana inşa edilecek ve 4 milyon 550 bin TL’ye mal olacak olan hizmet binasının 2017 yılının Aralık ayında bitirilmesi hedefleniyor. 
 
 
 
 
İSAY2 Galeri
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
Servi Mh. Zafer Meydanı No:1 43050 Merkez/KÜTAHYA
İletişim : 0 274 223 69 93
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız