Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Valilerimiz Mevzuat İl Protokol Listesi MİA Vekalet ve Nöbet Durumları İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    İletişim Whatsapp İhbar Hattı
°C
5
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Musa Işın
      • Vali Yardımcıları
        • Faruk Bekarlar
        • Fikret Zaman
        • Süleyman Ovalı
        • Burhanettin Yavaşı
      • Kaymakamlar
        • Altıntaş Kaymakamı
        • Aslanapa Kaymakamı
        • Çavdarhisar Kaymakamı
        • Domaniç Kaymakamı
        • Dumlupınar Kaymakamı
        • Emet Kaymakamı
        • Gediz Kaymakamı
        • Hisarcık Kaymakamı
        • Pazarlar Kaymakamı
        • Simav Kaymakamı
        • Şaphane Kaymakamı
        • Tavşanlı Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • MİA Vekalet ve Nöbet Durumları
    • İmza Yetkileri Yönergesi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Kütahya Emniyet Müdürlüğü
      • Kütahya İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Özel İdaresi
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
    • Kütahya İli Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    • İletişim
    • Whatsapp İhbar Hattı
 

"Bölgesel Saha ve Masabaşı Tatbikatı” Başladı

16.10.2019
TAMP kapsamında düzenlenen AYDES destekli "Bölgesel Saha ve Masabaşı Tatbikatı" 10 ilin katılımıyla Kütahya’da başladı. 

Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) tarafından Türkiye Afet Müdahale Planı (TAMP) çerçevesinde yereldeki afet risklerini en aza indirmek için yürütülen çalışmalar kapsamında pilot il seçilen Kütahya’da Afet Yönetimi Karar Destek Sistemi (AYDES) destekli "Bölgesel Saha ve Masabaşı Tatbikatı" Kütahya Valisi Dr. Ömer Toraman başkanlığında başladı. 

Kütahya Valisi Dr. Ömer Toraman, tatbikat öncesi beraberinde il protokol üyeleriyle birlikte Kütahya Belediyesi Ata Spor Tesislerindeki konuşlanma alanında incelemelerde bulunup bilgiler aldı. 

KURUL, VALİ TORAMAN BAŞKANLIĞINDA AFET YÖNETİM MERKEZİ ÇADIRI’NDA TOPLANDI

Bölgesel Saha ve Masabaşı Tatbikatı, ilgili kurum ve kuruluş müdürleri ile personele saat 10.00’da uyarı amaçlı kısa mesajların (SMS) gönderilmesiyle başladı. 

Tatbikat senaryosu gereği Kütahya merkezli 5,6 büyüklüğündeki deprem üzerine Kütahya Afet ve Acil Durum Koordinasyon Kurulu üyeleri Kütahya Valisi Dr. Ömer Toraman başkanlığında, Afet Yönetim Merkezi Çadırı’nda toplandı. 

Koordinasyon toplantısına; Hava Er Eğitim Tugay ve Garnizon Komutanı Hava Piyade Tuğgeneral Necati Gündüz, Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, AFAD Müdahale Daire Başkanı Abdülkadir Tezcan, Vali Yardımcıları Mustafa Güney ile Halil İbrahim Ertekin, Afet ve Acil Durum Koordinasyon Kurulu üyeleri ile 10 ilin yetkilileri katıldı. 

“GERÇEK ZAMANLI VE KAPSAMLI TATBİKAT”

İl Afet ve Acil Durum Müdürü Ahmet Ali Artun; haberleşme süreci, İl Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezleri (İAADYM) ve hizmet grubu personelinin toplanma süreci, AFAD Başkanlığı ve Koordinasyon Kurulu karar alma ve müdahale süreci, yapılan müdahalelerin raporlanması ve tespit edilen ihtiyaçların üst makamlara bilgilendirilmesi konuları hakkında bilgiler verdi. 

Senaryonun 5 aşamadan meydana geldiğini belirten Artun, “Sıkıştırılmış, gerçek zamanlı, kapsamlı bir saha ve masabaşı tatbikatı. 2 gün sürecek olan tatbikatta geçireceğimiz süreç gerçek afet zamanındaki 15-20 günlük süreci ifade etmektedir” dedi.

“ÜST YÖNETİCİLERİN MASASINDA HAZIR OLSUN”

Afet planının kurum ve kişiler tarafından benimsenmesi gerektiğini vurgulayan Vali Dr. Ömer Toraman, “Afet planı dosyası, hizmet grupları ve destek kurumların üst yöneticilerinin masalarında bulunmalı.  Afet olduktan sonra gerek bireysel gerek kurumsal gücümüzü seferber etsek dahi faydalı olamayabiliriz. Her kurum, kuruluş ve kişi olası bir afet durumunda ne yapacağı konusunda bilgi sahibi olmalı ve afet bilinci oluşmalı” dedi. 

“AFAD DÜNYADA ÖRNEK BİR TEŞKİLAT”

1999 yılında meydana gelen Marmara Depremi’nden sonra AFAD’ın afetlere müdahale kapasitesini, altyapısını geliştirdiğini ve dünyada örnek bir teşkilat haline geldiğini ifade eden Vali Toraman, “Afet planlarını destekleyecek AYDES gibi fonksiyonel ve hızlı karar almayı sağlayabilecek bir teknik altyapı oluşturuldu. Ülke olarak kurumsal kapasitemiz ziyadesiyle güçlü. Yurt içi ve yurt dışında meydana gelen afetlere müdahalede örnek bir ülke konumundayız” şeklinde konuştu. 

“STK VE GÖNÜLLÜLERİN DESTEKLERİ ÇOK ÖNEMLİ”

Olası bir afet ve acil durumda Sivil Toplum Kuruluşu (STK) ile AFAD gönüllülerinin desteklerinin önemine dikkat çeken Vali Toraman, “Tatbikattaki görevlilerden dörtte biri gönüllü. Bu çok önemli bir oran. STK ve AFAD gönüllüleri görevlerini severek, isteyerek ve fedakarlıklarda bulunarak yapıyorlar. Bu desteği çok önemsiyoruz. STK’larla iş birliği sonrası koordinemiz daha sağlam bir zemine oturdu” ifadelerini kullandı.  

“KÜTAHYA’NIN DEPREM TECRÜBESİ VAR”

1970 Gediz Depremi ve 2011 Simav Depremi yaşayan Kütahya’nın deprem tecrübesi olduğunu kaydeden Vali Dr. Ömer Toraman, “En büyük problem yapı stoku” dedi. 

Afet öncesi planlamaların öneminin altını çizen Vali Toraman, “Türkiye sadece afet anı ve sonrası kapasitesini harekete geçirmekle kalmadı afet öncesinin de üzerinde çalışarak yapı stokunu iyileştirmek için sürekli çalışıyor” şeklinde konuştu. 

“GURUR DUYDUK”

Tatbikatın Kütahya ev sahipliğinde yapılmasından duyduğu memnuniyeti ifade eden Vali Toraman, “Çevre illerimize teşekkür ediyoruz. Olası bir afet durumunda tıpkı bugünkü gibi aynı hızla müdahale edeceklerinden şüphemiz yok. Kütahya olarak gurur duyduk” dedi.

“KURUMSAL ÖLÇEKLİ TATBİKATLAR İHMAL EDİLMEMELİ”

Tatbikatların önemine dikkat çeken Vali Toraman istişare vurgusu yaptı. Vali Toraman sözlerine şöyle devam etti: “Tatbikatları önemsemeliyiz. Kurum ölçekli tatbikatları ihmal etmemek lazım. Özellikle hizmet gruplarında koordinatör olan ve destek olan kurumlarımızın yöneticileri sık sık bir araya gelip istişarelerde bulunmalı. Personel bu konuda bilinçli olmalı.”

Afet yönetiminde basının da önemli bir rol üstlendiğini kaydeden Vali Dr. Ömer Toraman, halkın doğru haber akışıyla bilgilendirilmesi gerektiğini söyledi. 

10 İLDEN 33 EKİP, 334 PERSONEL 

Kütahya Valiliği koordinesinde yürütülen ve 2 gün sürecek olan Bölgesel Saha ve Masabaşı Tatbikatına; Kütahya, Bursa, Afyonkarahisar, Balıkesir, Bilecik, Eskişehir, Manisa, Uşak, Çanakkale ve Yalova illerinden 334 personel, 33 ekip, 60 adet arama-kurtarma aracı ve 5 arama kurtarma köpeği katıldı.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
Servi Mh. Zafer Meydanı No:1 43050 Merkez/KÜTAHYA
İletişim : 0 274 223 69 93
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız