• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
T.C. Kütahya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Kararlar İl Protokol Listesi MİA Vekalet Durumları İletişim Whatsapp İhbar Hattı İmza Yetkileri Yönergesi Kamu Bilgi Sistemi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    İletişim Whatsapp İhbar Hattı
°C
7
Mart2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Ali Çelik
      • Vali Yardımcıları
        • Mustafa Güney
        • Dr. Halil İbrahim Ertekin
        • Aydın Börü
      • Kaymakamlar
        • Armağan Yazıcı
        • Buğra Karadağ
        • Erdoğan Kanyılmaz
        • Hakan Alkan
        • Hasan Çiçek
        • Mehmet Can İRDELP
        • Mehmet Soylu
        • Muhammed Enes İpek
        • Miraç Akbulut
        • Özgür Pelvan
        • Salih Sak
        • Tayyar Emre Mahmutoğlu
        • Türker Çağatay Halim
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Kararlar
    • İl Protokol Listesi
    • MİA Vekalet Durumları
    • İletişim
    • Whatsapp İhbar Hattı
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kamu Bilgi Sistemi
  • KÜTAHYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Özel İdaresi
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • Kütahya İl Jandarma Komutanlığı
      • Kütahya Emniyet Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
    • İletişim
    • Whatsapp İhbar Hattı
 

Çorum Gümüşhane ve Osmaniye'yle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri 58 İlde Aktif

30.01.2021
Vatandaşlarımızın numara ezberleme zorunluluğunu ortadan kaldıran ve acil durumlarda sadece tek bir numaradan 112‘den yardım isteyebilecekleri Yeni Nesil 112  Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı artmaya devam ediyor. Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’de hizmete başlayan merkezlerle birlikte 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, 2021 Haziran ayı sonunda 81 ilde yaygınlaşacak.

 

Şubat Ayı Sonunda 70 İlde Faaliyet Gösterecek


Bakanlığımızca tüm acil çağrıların tek numara ve merkezden karşılanarak sevk ve koordine edilmesine sağlamak için hayata geçirilen Yeni Nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ülke genelinde yaygınlaştırma çalışmaları devam ediyor.  Bu doğrultuda geçen hafta Çankırı ve  Kilis’te hizmete başlayan 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin ardından bu hafta da Çorum, Gümüşhane ve Osmaniye’deki merkezler hizmete başladı. Böylece 112 Acil Çağrı Merkezleri'nin sayısı 58’e yükselirken, bu sayı 2021 Şubat ayı sonunda 70’e ulaşacak, haziran ayı sonu itibarıyla ise 81 ilde 112 Acil Çağrı Merkezleri hizmet vermeye başlayacak. 
 
 

4 Dilde Hizmet Veriliyor 

 
Ankara 112 Acil Çağrı Merkezi'nde İngilizce, Almanca, Arapça ve Rusça bilen uzman çağrı alıcılar vasıtasıyla 4 dilde hizmet veriliyor. Ayrıca yeni nesil 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde engelli bireylere yönelik “engelsiz ulaşım” sağlanabiliyor. Yine E-çağrı entegrasyonu ile araç içi acil çağrı yapma özelliğine sahip araçlardan kaza anında yapılan otomatik çağrılar da 112 Acil Çağrı Merkezleri tarafından karşılanabiliyor. 
 

Yazılımda Yerli ve Milli Kaynaklar Kullanıldı


Bakanlığımızın koordinesinde acil çağrı numaralarının tek bir numarada birleştiği 112 Acil Çağrı Merkezleri'nde yerli ve milli kaynaklar ile geliştirilen yazılım kullanılıyor.
 

2020 Yılında 88 Milyon 341 Bin Çağrı Geldi


Vatandaşımızın acil yardım çağrı merkezlerinin en büyük sorunu ise adres sorma, telefon deneme ya da sipariş verme gibi gereksiz yere meşgul etmeden kaynaklanıyor. 2020 yılında 112 Acil Çağrı Merkezilerine 88 Milyon 341 Bin 131 çağrı geldi. Bu çağrıların %66,27’sini ise asılsız çağrılar oluşturdu.
 
112 Acil Çağrı Merkezleri'ne asılsız ihbarda bulunan ve gereksiz yere meşgul eden 160 kişiye 63 bin 200 lira idari para cezası uygulandı.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
Servi Mh. Zafer Meydanı No:1 43050 Merkez/KÜTAHYA
İletişim : 0 274 223 69 93